. welcome . just simple bloggie . thanks for read ^^ come here again and read my others story .

exam mid year



exam ? hoho . memang benda alah yang aku 'nantikan' . aku ta ready lagi mao exam . exam mid year pulak tuh ! lepas nih percubaan pulak then PMR ! woahh , gila lhaaa . cepat gilaa masa berjalann . nih nak nangis nihh . sobb sobb :'(((((((  aku just hope dapat great result jea lhaa . cuti nih aku nak study study and studyy . serius , mmg aku ta prepare apa apa lagi . bebudak lain semua dah baca buku . jealous seyh aku tengok ! haha . hang jealous , tapi hang still tanak study , ngok lha hang ipak . tape tape , cuti nih aku study . niat jea studyy , tapi ta terstudy jugak . mcm sebelum sebelum nihh . punya semngat nak studyy , tapi haram ta studyy . just sentuh buku and tengok ala kadar jea . texting texting aku rajen ! haha . ta penat menekan button fune tuh . heh <33 okay lha korangg . mao siapkan homework aku yang menimbun tuhh ! bertingkat-tingkatt . heh .
babaii kekekorangg
:))

ehhh , wish gud luck forr me :))

No comments:

Post a Comment