. welcome . just simple bloggie . thanks for read ^^ come here again and read my others story .

hampeh

pergi sekolah seperti biasa
andd aku duduk dekat tempat yang aku selalu duduk
tapi bukan ditepi pina seperti selalu , tepi adibahh norr ( diba )
aku buat hmwk aku ( wajib ) sambill pokpek pokpek sama kawan
andd cegu swoh aku balek ke kelas dalam barisan
andd , tetiba jea kawan aku (erza ) kata macam sial
aku pelik dan aku tanya dia apehal
dia kata kau ta dga kea ? aku pun apa lagi , blurr lhaa .
dia pun ta tgu apa yang aku cakap dia terus kata
bebudak tuh kata dekat kau lhaa ,
kau pakai spec . spec ta ada power , menggedik jea mcm abg kau
aku apa lagi , lepas dga panas lha telinga aku
aku tanya erza mana budak uh
thenn bila sampai dekat tangga erza tunjuk budak uh
aku senyum
sepanjang aku naek tangga sama erza , mulut aku penuh dengan kata kata
yang kurang sedap ddga . paham paham jea lhaa
thenn , aku masuk class seperti biasa cuma dengan mud yang kurang baek

andd , pagi uh bebudak kena f3 kena peg surau ,
smbhyang sunat , hajat , taubat
aku peg amek wuduk dan solat dengan kusyukk ( ceceyh XD )
lepas jea kuar aku nampak budak uh
aku cakap kuat kuat ' ada budak ta puas hati aku pakai spec ' berulang kali
budak uh buat tatao jea . mcm dia ta ada msala pulak . SIAL
bebudak sekitar aku suda pelik kenapa aku cakap kuat ta tentu hala . haha !
andd kawan kawan aku tanya aku apehal . andd aku storyyy ~
woahh , kawan kawan aku pun ta suka diaoranggg . suka suka <3

rehat aku ta makan walaupun laparr
save money beb ! ngee
beli air kotak seperti biasa
kringggg bunyi locengg
rutin harian kitaorang ( aku nad dyla ) akan jalan jalan lepas bunyi kringg
thenn jumpa bebudak uh
aku usha panas , diaorang boleh buat tatao lagi . BODOE !

wehh , blkg aku kau cakap punya lha kuat . dpan aku ?
kau BISU ! mlut kau kena jahit ehh ? bodoe lhaa kau !
macam bagus jea kata dekat aku .
kalau kau nak tao , aku pun mmg ta suka kau dari dulu
kau tuh MENGGEDIK jea tao . kau ta perasan ?
tape skrg kau tao dah ann .
MACAM TAEK LHA KAU !
muka bajet lawa lhaa . control jea lebihh .
eeeii , geli seyh aku tengok kau dengan geng sekutu kau .
hoho bebudak zaman skrgg enn , ta boleh nak kata apa dahh


huhu . byeee ! mud kurang baekk .

No comments:

Post a Comment